fredag 21. september 2007

Lewis Carroll

For 4 uker siden fikk jeg besøk av søstra mi og kjæresten hennes. På lørdag var vi i byen og titta, måtte så klart innom en bokhandel. Skulle ikke egentlig ha noe, men det er koselig å titte litt. Jeg endte så klart opp med en bok. Lewis Carroll - the complete works. Jeg har aldri lest Alice in wonderland, kun sett filmen en gang da jeg var liten. Jeg har vel omtrent ikke hørt om noen av hans andre verk. Jeg har hatt lyst til å lese noe av han da, så dette var en god sjanse. Det er en stor bok, så det er ikke akkurat noe å ta med og lese på bussen. Den er veldig fin da, så veldig pen å ha i bokhylla eller til utstilling et annet sted. Den kosta kun 299 kr. også, så da måtte jeg jo hvertfall kjøpe den:) Denne boka er en del av en serie med diverse forfatteres complete works. Målet mitt er selvfølgelig å ha alle, men jeg tror ikke det kommer til å skje. Skal ikke kjøpe meg noe på en god stund nå. Andre forfattere med i serien er bl. a. Brontë-søstrene, Shakespeare, Oscar Wilde, Edgar Allan Poe og Jane Austen. Bøkene er forresten illustrerte.







1 kommentar:

Anonym sa...

Magisk!

Alle kosebøkene i en serie :D