tirsdag 18. mars 2008

Interrail

Nå har jeg kommet meg hjem til Fredrikstad for påskeferien og jobber to dager for onkel. Det er ikke så mye å gjøre her, bare en del telefoner, så da sitter jeg og planlegger interrailturen vår. Anni og jeg har bestilt flybilletter og det meste av planleggingen er egentlig klart nå. Søndag 1. juni går flyet vårt fra Gardermoen til Paris. Planen vår var egentlig å ta tog hele veien, men siden turen ned til Paris hvor vi starter kan ta et døgn, sparer vi mye tid på å fly. Da er vi fremme i Paris ved 11 tiden på formiddagen. Turen går videre til Madrid, Barcelona, Nice/Monaco, Garda, Firenze og Roma. Vi kommer til å være 2-4 dager på hvert sted, prøve å ta mest mulig nattog. På de korte strekningene kan vi jo ta tog tidlig på morgenen, så får vi sett litt også. Søndag 22. juni går flyet vårt hjem fra Roma, da er vi nok veldig slitne. Gleder meg veldig da, tror det blir kjempemorsomt. Om jeg rekker, og finner internettkafeer, kommer jeg kanskje til å skrive mens vi er på tur. Skal hvertfall ta masse bilder.

Garda

Ingen kommentarer: