tirsdag 1. april 2008

Påskeferien

I morgen har jeg vært i Trondheim en uke etter ferien alt, tiden går fort. Jeg burde kanskje skrive litt om filmer jeg har sett i påska og sånn, men har ikke hatt noe skrivelyst. Har vært så mye annet å tenke på. Jeg rakk to kinoer i påska, begge to var veldig bra og anbefales til alle, "Mannen som elsket Yngve" og "No country for old men". To veldig forskjellige filmer, men lo mye av begge (ganske så forskjellig humor i de da) og skal definitivt kjøpe dem. Ellers har jeg hatt bursdag og mottok noen filmer i gaver, fikk "Superbad" av Anni og "Inland empire" og "Planet terror" av Malin. I tillegg kjøpte jeg meg 7 filmer selv, men de gidder jeg ikke å ramse opp. Jeg fikk med meg Christer på kino dagen etter jeg kom hjem. Vi så "The orphanage", en spansk film som på mange måter minner om "The others", altså en type skrekkfilm, men av den stillferdige sorten. Igjen, en veldig bra film. Nå er det under 2 måneder til eksamen , så jeg kommer nok til å tenke mye på det fremover. Påska, samme når den er, føles alltid som et avgjørende skille i semesteret. Fra da av må man virkelig begynne å jobbe. Det er forresten så utrolig deilig vær her. Varmt, sol, 7 grader om natta. Jeg er vanligvis optimistisk , men jeg frykter at det ikke kan vare.

Ingen kommentarer: