mandag 31. august 2009

Jeg er så treeeg!

Jeg hadde mange planer om fremtidige blogginnlegg i hodet. De ble aldri realisert og nå har jeg sikkert glemt halvparten. Jeg har vært i Trondheim i 3 uker nå, og tida har gått så veldig fort. Jeg har begynt på studiene igjen, og jeg merker at det er mer å gjøre på master. Jeg har også brukt mye av tida på å ordne småting, som ommøblering og vindusvask. En hel helg var jeg barnevakt for to søte små jenter, og det gikk veldig bra. Planen min i sommer var å skrive ordentlig i bloggen om alle bøkene jeg leste - det skjedde aldri. Men jeg kan hvertfall skrive en liste over bøkene jeg har fått lest, jeg er jo ikke sååå lat at ikke jeg kan det en gang.




Homer - Odysseen



Ian McEwan - First Love, Last Rites



McEwan - Between The Sheets



McEwan - The Comfort Of Strangers



McEwan - The Daydreamer



McEwan - Enduring Love



McEwan - Cement Garden



Ildefonso Falcones - Havets Katedral



Cormac McCarthy - No Country For Old Men



Amanda Foreman - The Duchess



Sylvia Plath - The Bell Jar



McEwan - Black Dogs



Richard Yates - Revolutionary Road




Erik Lax - On Being Funny - Woody Allen & Comedy



Jens Bjørnebo - Frihetens Øyeblikk



Bjørnebo - Kruttårnet



Bjørnebo - Stillheten



McEwan - The Innocent



Mario Puzo - The Godfather



F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby



Knut Hamsun - På Gjengrodde Stier



Bill Willingham - Fables 1-8 (Slike tegneserier er som bøker)






Ingen kommentarer: