torsdag 19. april 2007

Sommerjobb

I påska sa jeg opp jobben min på Ultra i Sarpsborg, siden jeg ikke vet når jeg skal være hvor i sommer. Jeg har likevel en jobb å gå til i to uker og det er en veldig bra jobb og. Har nemlig jobba litt for onkelen min, som er advokat, i ferier før, som sekretær når hans faste sekretær er på ferie. Da sitter jeg og tar telefonen, tar imot klienter som kommer og skriver brev som onkel har diktert inn på kassett. Jeg har brukt å ta med meg en bok i tilfelle det blir litt tid til overs, men det pleier det ikke å bli. Skriver for harde livet hele dagen. Tida går så fort og det er en veldig deilig jobb, en jobb jeg faktisk gleder meg til. Pengene kommer selvfølgelig også godt med siden jeg ikke får studielån i juni og juli. Mormor og morfar har også lovet meg noen småjobber, som klipping av plenen og husvask, så jeg skal nok klare meg bra i sommer jeg.

Ingen kommentarer: