torsdag 10. april 2008

Bursdagspresang på etterskudd

Jeg har fått en kjempefin bursdagspresang av Christer. Den er betalt, men ikke opplevd enda. Vi skal på ferie. Etter å ha kikket en del på turen fant vi endelig et hotel. Jeg syns det så kjent ut i, det soverommet hadde jeg liksom sett før. Da jeg så på navnet fant jeg ut at det var Hotel Dionysos, der Anni og jeg bodde da vi var på Rhodos for 2 år siden. Jeg vet at det er kjempefint der, derfor bestilte vi like godt med en gang. Hadde sett på mange mer eller mindre sketchy hotel før det. Jeg syns det er litt skummelt å bestille, må bruke lang tid på å bestemme seg. Er redd for å bestille noe som er helt feil. Nå vet vi altså at vi drar til et supert sted. Veldig pent der, kort vei til flyplassen og byen, god mat, fint basseng, og jeg er jo litt kjent også. Jeg gleder meg veldig. Det er ikke før i slutten av september, så jeg kan glede meg lenge. Blir koselig. Vi har bare vært på en lignende tur sammen før, det var til Praha, så da passet det med en sydentur. Det blir en rolig tur, men mye god mat, avslapping ved bassenget, og forhåpentligvis skal vi dra rundt og se litt også. Blir så bra. Jeg har mye bra å se frem til. Synd eksamen står i veien og sperrer for utsikten:)








Ingen kommentarer: