tirsdag 28. april 2009

Lydbøker

I disse hektiske eksamenstider er det om å gjøre å spare på tiden. Da blir det ikke så mange timer på treningssenteret, men heller joggeturer. Jeg bruker nemlig ti minutter på å gå til og fra trening, og da sparer jeg 20 minutter ved å inkorporere de minuttene i treninga. Jeg prøver å trene effektivt, og trene må jeg. Jeg orker ikke å kun sitte på rumpa hele dagen. Det blir myyye sofasitting og -ligging i ukene før eksamen. I sommer blir det for det meste utetrening, ettersom jeg skal være hjemme i Fredrikstad i 2 måneder. Jeg har mulighet til å trene på Family Sports Club, men da må jeg enten kjøre eller ta buss dit, og jeg vet at det ikke kommer til å skje så ofte. Med det i tankene har jeg skaffet meg flere lydbøker jeg kan legge inn på mp3-spilleren. Det er veldig smart. Om de er spennende nok, vil man ikke stoppe (og det er ikke lov til å høre på det så lenge man ikke jogger/går). På søndag hørte jeg på flere program i Ricky Gervais' guide to ... , og det er så morsomt. Jeg følte meg ganske dum når jeg flere ganger knakk sammen i knærne av latter, og jeg gikk hele tiden med et stort flir i ansiktet. Men verdigheten må noen ganger ofres for helsa:)


Ricky Garvais, Steve Merchant og Karl Pilkington. Jeg dør av Karl, han er et geni. Anbefales!

Ingen kommentarer: