onsdag 3. juni 2009

Interrail - Film

Vi filmet også litt med mobiltelefonene våre på interrailen. Det er så klart ikke så bra kvalitet på det, men det er litt moro å ha likevel. Det er noe helt annet å se film enn bilder.





Jeg behøver kanskje ikke fortelle hvor dette er fra. Eiffeltårnet var noe av det første vi så på reisen, men vi var ikke på toppen. Kanskje jeg får gjort det når jeg skal til Paris i sommer.




Jeg tror dette er fra Louvre. Hunchbacken som sniker seg forbi kameraet er meg selv, jeg tror jeg prøver å lese hva som står ved bildet. Bildet er av Giovanni Antonio Boltraffio og heter Madona with Child, St. Sebastian, St. John the Baptist and two donors. Vi så veldig mange malerier av St. Sebastian på turen, han må være en veldig populær helgen innen malekunsten.



Langt der borte er Mona Lisa.


Også i Louvre.

Taket i en av fløyene.

Ved Petit Trianon i Versailles, man kunne nesten fange fiskene med hendene. Det var så fint der, der ville jeg bodd.

På toget til Madrid, Anni sover søtt. Det krydde av valmuer utenfor vinduet, veldig pent.

Video fra utsiktspunkt på vei til havna i Nice, her kan man se hele strandlinja. Det ser veldig deilig ut, lengter litt tilbake ja.

Opptoget vi traff på i Firenze. Vi vet ikke anledningen, men det var jo ganske fint da. Det ser egentlig ut som at de kjeder seg fordi de må gå så sakte.

Taket i Vatikanmuseet på vei til det sixtinske kapell. På den første filmen kan man se hvor mange folk det er der, og alle gikk veldig sakte i flokk fremover.

Ingen kommentarer: