torsdag 25. juni 2009

Sommerferie

Nå er det strålende vær og jeg har brukt flere timer av denne uken på å ligge ute i sola. Når jeg ligger på magen leser jeg Havets katedral og når jeg ligger på ryggen hører jeg på No country for old men på lydbok. Det er bra at de to romanene er så pass ulike at jeg ikke blander historiene sammen. Begge romanene er veldig bra. Noen ganger kan stemmen til oppleseren på lydbøker forstyrre litt, men han som leser i No country for old men er perfekt. En litt rusten stemme med Texas-aksent. Jeg har hatt det litt småhektisk frem til nå i ferien. Den første uken måtte jeg planlegge et udrikningslag, den andre måtte jeg lage bordkort og sang til bryllupet. I tillegg har jeg vært hundevakt i fire dager og jeg har kjørt mormor på handleturer. Da har jeg ikke rukket å skrive så mye her ennå. Jeg har også fått lest 6 Ian McEwan-bøker og Odysseen, de skal jeg skrive om når jeg får tid. I tillegg har jeg fått svar på alle eksamener, og det har gått bra, så nå har jeg en bachelorgrad i historie. Jeg får ikke svar på om jeg kommer inn på master før 20. juli, jeg får bare krysse fingrene frem til den tid. ¨





Ingen kommentarer: