tirsdag 11. desember 2007

Juleferie

Igår hadde jeg siste eksamen, det var eksamen i helsepsykologi. Den var mye lettere enn jeg hadde trodd. Fikk 30 spm med 4 alternativer til hver. Var ferdig etter 20 min - halvtime. Måtte sitte 1 time da, så det ble kjempekø da klokka ble 10. Da jeg kom hjem hadde jeg storrengjøring her, vasket alt som kan vaskes, strøk til og med gardiner. Det ble servert grøt til middag da Christer kom hjem. Etter middag var det juletrepynting. Aller først juletreoppsetting da. Det tok litt tid, men ikke så lang tid som jeg hadde fryktet. Juletreet ble veldig fint, vi hadde bestemt oss for gull og rødt i år, så får det bli sølv og blått til neste år. Det er så uvant med så fyldig tre, de man hogger i skogen er jo egentlig ikke så pene. Langt mellom grenene og drysser, men til gjengjeld lukter de ordentlig jul. Litt julepynt har også kommet opp, men jeg har ikke sa mye av det. Noen glassstrær i vinduet, en holder til lys og kongerøkelse og andre småting.






Det ser ikke så veldig koselig ut når det blir tatt bilde med så sterk blits, men det er veldig koselig altså.






Et litt uklart nærbilde.




En engel og en kule.


10 kuler som dette kjøpte jeg i julebutikken på Harrods, det var fin butikk det.

Ingen kommentarer: