fredag 11. september 2009

Ny bestilling hos Everyday Minerals

Jeg trenger ny concealer fra Everyday Minerals snart, og da kan jeg like godt bestille litt mer samtidig. Dette har jeg bestilt:

Multi-tasking concealer


Bamboo Lipgloss (som er mer som en lipsyl med farge, masse godgjørende oljer)



Everyday Eye Shadow Brush



Shady Stroll Collection



Med hver bestilling kan man bestille et sett med prøver gratis. Man kan velge mellom ulike sett som er satt sammen av Everyday Minerals, veldig kjekt om man vil prøve ulike farger på concealer eller foundation. Jeg valgte Try Me - Peach Neutrals for Eyes.

Til sammen ble dette $35,58 , $ 8,57 av dette er frakt. Det eneste som er litt dumt er at det kan være litt vanskelig å se fargen ordentlig, men det er jo så billig at det ikke er krise om det feil. Jeg er veldig glad i Everyday Minerals og jeg har skrevet om det her.

Ingen kommentarer: