torsdag 5. mars 2009

Everyday Minerals

Det er alltid moro å kjøpe sminke og selv om jeg ikke bruker så mye til daglig, har jeg ganske masse i skapet. Jeg bruker bare pudder/foundation ved "spesielle anledninger", men concealer bruker jeg nærmest hver dag, og da er det kjekt med noe som ikke er skadelig for huden. Jeg søkte litt på nettet etter mineralsminke, men det var mye som var veldig dyrt. Jeg hadde prøvd mineralsminke fra L'Oréal, men den viste seg å inneholde talkum, noe som verken er bra for huden eller helsa. Så kom jeg over Everyday Minerals.
*
I følge nettsiden er det en liten bedrift med en miljøvennlig profil, og produktene har få og naturlige ingredienser. På nettsiden får man opplyst alt man trenger å vite om produktene. Jeg er veldig fornøyd, de har et veldig godt utvalg, sminken er bra og utrolig billig. En kjempesmart ting er at du kan bestille gratis prøvepakke, for å teste ut hvilke farger som passer til deg. Da betaler du bare porto på 5 dollar eller noe sånn. Jeg har nå både concealer og foundation, pluss en haug med øyenskygger derfra. Jeg har også prøvd blush, men har ikke funnet en farge jeg liker ennå. Leppestiftene der er forresten veldig bra også, fine farger og veldig deilig å ha på. Man kan bestille utstyr som børster derfra, det er også veldig billig. I tillegg har de bra pakketilbud, hvor du velger innholdet i pakken selv. Jeg har i det hele tatt veldig mye fint å si om Everyday Minerals, men jeg anbefaler bare at du tar en titt selv. En ting til: øyenskyggene er veldig bra, og de er så billige at man kan kjøpe mange!

Ingen kommentarer: