onsdag 7. november 2007

Harry Potter og dødstalismanene

Nå er det ikke lenge til jeg kan sitte med den siste Harry Potter-boka i hendene. 1. desember kommer den på norsk. Som jeg kanskje har nevnt tidligere må jeg vente på den norske utgaven siden jeg skal lese den høyt for Christer. Alle de andre bøkene har jeg lest på engelsk med en gang de har kommet, men siden det er den siste har vi bestemt oss for at vi skal oppleve den sammen. Utrolig nok har jeg ikke fått noen avsløringer fra boka enda, selv om det er mange som har lest den og det sikkert står masse på nettet. Søstra mi leste den til og med mens jeg satt ved siden av ho, og selv om det kom en del utrop, avslørte ho ingenting. Det passer jo fint at den kommer i desember, for jeg er ferdig med eksamenene 10. desember og da har jeg god tid etter det. Gleder meg veldig. Jeg vet jeg ikke blir skuffa.

Ingen kommentarer: