tirsdag 1. januar 2008

Et nytt år

Ja, da er det den første dagen i 2008, den første dagen siden jeg kom hjem den 22. jeg har hatt tid til å sette meg ned og skrive her. Hver eneste dag har blitt brukt til å være i familieselskaper og å besøke venner. Jeg skal være her i Torsnes frem til neste onsdag, Christer dro hjem idag for han begynner på jobb i barnehagen igjen i morgen. Igår var vi hos Ann-Helen, sammen med Elin og Andreas. Vi spiste god mat og kosa oss, tok det rolig. Julaften var også rolig, som den pleier å være hos oss. Vi var hos mormor og morfar og onkel, hjemme tidlig. Christer var hos sin familie og der holder de på til langt utover natta med skravling og åpning av pakker. Dette fikk jeg til jul:
- Twin Peaks sesong 2, del 1 og 2 av Christer. Vi gir hverandre ikke så veldig romantiske gaver akkurat, kanskje i førsten, men så tok oppfinnsomheten slutt. Nei, vi gir hverandre som oftest dvd'er, det er det vi vil ha og.
- øredobber og sjokolade av Ann-Helen
-body lotion og skrubb av Hanne
-penger og pysj av mamma og pappa
-penger og et hjerte til å henge opp med lys fra Holmegaard av mormor og morfar

-penger av farmor og farfar
-karaffel fra Rosendahl av tante Hilde og familien


-penger av onkel Jon
-sjokolade og penger av mora til Christer og familien
-pizzafat med tilbehør ,sammen med Christer, fra faren og familien
-"Little Britain live"-dvd, "Little Britain"-t-skjorte og "The bumper book of bunny suicides" av Malin, den morsomte gaven jeg noensinne har fått.


Jeg tror det var det, håper ikke jeg har glemt noen, det ville vært litt frekt. Jeg fikk penger av mange, siden jeg sparer til interrailtur med Ann-Helen. Jeg ga bort det samme til de fleste i familien, jeg hadde nemlig juleverksted på kjøkkenet i Trondheim en uke. Lagde karameller og annet godteri og la det i glass jeg hadde pyntet med frostlakk, engler og glitter, og kremmerhus. Nå er jeg lei julemat. Den siste uka jeg er hjemme blir det nok litt roligere, da får jeg tid til å lese litt og se noen filmer, vi skal på kino og. Jeg har forresten rukket og hatt en movienight med Tina, med filmer, kino, buzz og singstar. Gleder meg til å se leiligheten til Hanne. Om en uke og to dager er jeg tilbake på skolen.







Ingen kommentarer: