søndag 13. januar 2008

Nye bøker

Bokklubben har hatt i det siste hatt tilbud om å få gavekort på 750 kr for å melde seg inn i en av klubbene innenfor bokklubben. Jeg var allerede medlem i tre av klubbene, men meldte meg inn i kunnskap og kultur og fikk gavekort. Jeg har også vært så heldig og fått gavekort av mamma og Christer, så jeg hadde litt jeg kunne bruke. Disse bøkene har jeg bestilt:
- Lyrikkens liv - Christian Janss, Christian Refsum (pensum)
- The Medieval Spain - Bernard F Reilly (pensum)
- Audrey Hepburn an elegant spirit - Sean Hepburn Ferrer
- Odysseen - Homer
- Jane Eyre - Charlotte Brontë
- The book thief - Markus Zusak
- To the lighthouse - Virginia Woolf (pensum)
- The Oxford history of Byzantium - red. Cyril Mango (pensum)
- Great expectations - Charles Dickens
- Tale of two cities - Charles Dickens
- Fiksjon og film - Jakob Lothe (pensum)
- Elskeren - Marguerite Duras (pensum)
- Dobbeltgjengeren - Fjodor Dostojevskij (pensum)
- Å lese drama - Frode Helland og Lisbeth P Wærp (pensum)
Over halvparten er pensum, så da syns jeg at jeg har vært veldig flink. Har ikke bokhylleplass, men det får være. Jeg har begynt å ta i bruk vinduskarmen som bokhylle, går bra det. I morgen skal Christer få med Vegard og dra på Ikea og kjøpe dvd-hyller, det blir veldig deilig. Vi har tre fra før, men trenger to til. Vi gleder oss til å sortere og sette inn filmene. Jeg gleder meg til å sette sammen hyllene, jeg elsker å sette sammen Ikeamøbler, er jeg rar?

Ingen kommentarer: