mandag 25. juni 2007

Dagens kjøp

Idag skulle jeg egentlig bare innom bokhandelen for å kjøpe ark. Burde visst hvordan det kom til å gå. Kom hjem igjen med disse tre bøkene:



"The time travelers wife" av Audrey Niffenegger. Denne kjøpte jeg etter anbefaling i denne bloggen. Veldig bra blogg om bøker, passer meg perfekt med andre ord.





"Kafka on the shore" av Haruki Murakami. Jeg har lest "Norwegian wood" av samme forfatter og likte den veldig godt. Mannen i bokhandelen sa denne var litt annerledes, men jeg tror nok jeg liker denne også.



"Drageløperen" av Khaled Hosseini. Denne har jeg så klart hørt mye om siden den har vært en stor suksess. Nå har Hosseini sin nyeste bok, "Tusen strålende soler", kommet til Norge og da har "Drageløperen" kommet på tilbud. Kjøpte den for 149 kroner på Ark.







Ingen kommentarer: