tirsdag 26. juni 2007

Harry Potter

Nå er det ikke lenge igjen til den siste boka i serien om Harry Potter kommer ut og som mange andre venter jeg i spenning. Det finnes flere teorier om hva som kommer til å skje. Hvem kommer til å dø? Vil Harry dø? Kommer Humlesnurr tilbake? Er Slur snill eller slem? Har du lyst til å lese litt om hva J. K. Rowling faktisk har bekreftet og avkreftet? Eller kanskje du vil lese artikler med gode argumenter på hvorfor Slur faktisk er snill, eller hvorfor han er slem? Da er disse sidene veldig interessante:





Boka kommer 21. juli på engelsk. Jeg har lest de tidligere bøkene flere ganger, og sist har jeg lest alle høyt for Christer. Siden jeg helst ikke vil lese høyt for han på engelsk, må jeg vente til den norske versjonen kommer før jeg får lest den. Jeg har nemlig lovet at vi skal lese den sammen. Det pleier å ta sånn ca 3 måneder før den er oversatt , så jeg regner med oktober. Er ikke helt sikker. Det kommer til å bli hardt, men da blir det kanskje enda bedre når jeg først får lest den. Det er også litt trist at det er slutt. Jeg kan hvertfall kose meg med filmene i mens. Den 5. filmen, "Harry Potter and the order of the Phoenix" kommer på kino 13. juli.






Ingen kommentarer: