torsdag 28. juni 2007

Snart hjem!

Til søndag drar jeg hjem til Fredrikstad, jeg gleder meg veldig. Men først får jeg besøk i helga av Hanne. Det er første gang hun er på besøk her, så jeg gleder meg til å vise henne rundt. Det blir bytur, shoppetur, restauranttur og gåtur. Først må jeg rydde litt her i huset, og ikke minst - pakke kofferten min. Jeg skal være hjemme i 5-6 uker, og i den tiden skal jeg blant annet i bryllup, jobbe og på hytta. Pakkinga blir med andre ord litt vanskelig. Dette er det hvertfall helt sikkert jeg skal ha med meg( uten om klær, sko, undertøy osv):
*Mp3spiller og lader
*PC
*"Jonathan Strange..." som søstra mi skal låne
*Dagbok
*Bøker (Stalingrad, Drageløperen, The time travelers wife, Kafka on the shore m.m.)
*Kamera
*Vesker og mange par sko
*Mobillader
*Div. ansiktsprod. , hårprod. og kremer
*Kryssordblad og andre blader til bussen
*Div. medisiner (astma, allergi og p-piller)
*Treningsklær
*Bikini
Er sikker masse mer, og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å glemme noe. Er ikke så farlig heller, småting kan man hvertfall kjøpe nytt av. Nå bør jeg gå å pakke i stedet for å sitte her og skrive om det...

Ingen kommentarer: