tirsdag 30. oktober 2007

Endelig ryddig

Vi har en bod innenfor soverommet vårt. Vi har ikke brydd oss så mye om å ha det ryddig der, bare kasta inn ting. De vi leier av har også hatt ting stående der, som sykler og bildekk. Det gikk faktisk ikke an å gå mer enn en halv meter inn på gulvet. Om vi skulle lenger inn måtte vi trå på diverse sko, kofferter og pappesker. Nå i høst har Finn, som vi leier av altså, snekra en bod ute, så om søndagen fikk vi endelig rydda opp i boden. Alle store ting som sykler og dekk ble tatt ut i den nye boden og inn kom hyller. Nå går det faktisk an å gå der inne. Fantastisk! Vi har til og med fått satt skoa våre i hyllene. Jeg begynner å lure på om jeg er litt gal når jeg går inn i boden flere ganger om dagen for å bare stå der og nyte synet...? Det har også blitt mer ryddig andre steder i leiligheten, siden ting vi måtte lagre i hyller og skap nå får plass i boden. Ingen boder er vel egentlig fine, men jeg syns ikke boden vår er så verst jeg. Her er noen bilder av det ryddige vidunderet, så kan du selv tenke deg hvordan det så ut før:





Når man kommer inn døra

Hyller med blant annet sko

Alt fra julepynt til vaskemidler


Nærbilde av den (nesten) beste delen...

Det er bra man kan finne små gleder i hverdagen, hehe...:)

Ingen kommentarer: