søndag 7. oktober 2007

NRK

Jeg har inntrykk av at mange ser på NRK som traust og kjedelig, men det er jeg veldig uenig i. NRK viser gode filmer, det er der de store norske tv-suksessene de siste årene, som for eksempel Team Antonsen, har gått. NRK har også vist noen av de meste populære amerikanske serien som Six Feet Under og Sopranos. Jeg betaler ikke akkurat lisensen med glede, men jeg liker NRK jeg. I det siste har jeg også vært mye inne på NRK nett-tv og sett på serier, der ligger det jo mange godbiter. Spesielt Koht i familien (jeg elsker Kristine Koht), Jordmødrene og Tilbake til 90tallet har jeg sett på i det siste, veldig bra programmer alle sammen. Man kan rett og slett ikke kjede seg om man har tilgang til NRK nett-tv for der ligger det så utrolig mange godbiter. Serier som Typisk norsk, Nytt på nytt, Brødrene Dahl og Åpen post kan man jo ikke bli lei av. NRK nett-tv er en gullgruve i mine øyne.




Ingen kommentarer: