søndag 28. oktober 2007

Ut på tur

Igår var jeg ute og gikk tur sammen med Mari i et par timer. Vi gikk fra Ila, opp mot Sverresborg, tok av til høyre fra veien og gikk mot skogen og vannet. Kom ganske høyt opp. Fant en veldig fin skogsvei å gå på med utiktssteder over Trondheim. Veldig koselig å gå tur sammen med Mari og det var fint å se Trondheim fra en helt annen vinkel. Vi fikk også frisket opp i naturfag på veien, siden det sto skilt langs stien med informasjon om hva slags trær det var i området. Nå kan vi kjenne igjen lerk, eik og osp:) Da vi kom ned til Ila igjen syns jeg det var rart at jeg var våt i bare den ene foten, ganske så våt var jeg. Da jeg så under skoen min var det en stor revne i sålen. Det er nok på tide å kaste skoa, men det er ikke så lett. De er så gode å gå i.






Utsikt over Trondheim by



Mari sitter og nyter utsiken

Ingen kommentarer: