fredag 23. mars 2007

Bursdag

Idag har jeg bursdag og fyller 21 år, noe jeg syns er litt rart. Ble vekket av Christer da han skulle på jobb klokken 6 idag og fikk gave av han, 2. sesong av Six Feet Under, noe jeg er veldig glad for. Ble vekket noen ganger utover morgenen av gratulerer-meldinger som tikket inn på mobilen, noe som bare var koselig. Sto opp etter pappa ringte halv 10. Mamma ringte litt senere og jeg ble litt mistenksom da hun sa jeg ikke kunne dra og trene før klokken var halv 2. Ble både veldig nysgjerrig og litt nervøs. Tenkte at jeg måtte ordne meg litt tilfelle noen ringte på døren. Det gjorde det litt senere og jeg fikk en kjempefin bukett med hvite tulipaner og vase til, fra mamma, pappa, Malin, mormor, morfar og onkel Jon. Jeg ble veldig glad for det. Er litt stusselig å ha bursdag her oppe borte fra hele familien, men skal jo hjem om en uke da. Vi skal ikke gjøre noen spesielle bursdagsting før imorgen. Da skal vi ut og spise og Christer har sagt han skal gjøre alt jeg sier, det gleder jeg meg til. Håper bare jeg kan gå, siden jeg begynte på nytt treningsprogram idag og kommer til å være kjempestøl imorgen. Nå skal jeg snart ut i det flotte været, liker å tro sola skinner på grunn av at jeg har bursdag:)


2 kommentarer:

Julie sa...

Håper du hadde/har en fin feiring selv om du syns det er litt stusselig.. Du er så flink til å oppdatere bloggen din forresten!

Ida-Anette sa...

Jeg har det veldig fint. Har fått frokost på senga idag med rose, egg og påskeegg. Første gang i livet jeg har fått frokost på senga, så jeg er veldig fornøyd:)