søndag 11. mars 2007

Mine favoritter

Disse spørsmålene om favoritter blant diverse sminke og skjønnhetsprodukter fikk jeg på mail en gang. Tenkte det kunne være greit å poste de her med mine svar. Vil gjerne ha svar tilbake på kommentarer med favoritter.
*
Rengøring: Dr. Hauschka rensemelk på morgenen og rensekrem av samme merke til kvelds.
Ansiktsvann: Bruker ikke.
Skrubb: Dr. Hauschka her også.
Ansiktsmaske: Dr. Hauschka fuktighetsmaske.
Øyesminkefjerner: Dr. Haucshka rensemelk fungerer bra til det.
Dagkrem: Dr. Hauschka dagkrem.
Nattkrem: Dr. Hauchka kvedekrem.
Øyekrem: En prøve fra Lancome Hydra Zen.
*
Primer: Bruker ikke.
Foundation: Bruker veldig sjelden, men når jeg gjør det er det Max Factor Flawless Perfection.
Farget dagkrem: Bruker ikke.
Concealer: YSL Touche Éclat.
Løst pudder: Guerlain Métérorites.
Fast pudder: Bruker ikke.
Fast rouge: Dior Blush.
Kremrouge: Maybelline Dream Mousse Blush.
Highlighter: Bruker ikke.
Bronzer: Bruker ikke.
*
Mascara: DiorShow eller Loreal Double Extension.
Vannfast Mascara: Bruker ikke.
Eyeliner eller kajal: H&M og Loreal Contour Kohl.
Flytende eyeliner: Maybelline Liner Express.
Fast øyenskygge: Jeg har veldig mye forskjellig av det i skapet.
Løs øyenskygge: Tror ikke jeg har det.
*
Lipliner: Bruker ikke.
Leppestift: Loreal Star Secrets.
Leppebalsam: Vaseline, billig og bra.
Lipgloss: Body Shop, en slags blanding av lipgloss og leppestift i krukke. Ikke klissete.
Plumper: Har en fra Model co, men liker ikke å bruke det. Smaker rart.
*
Bodylotion: Nivea Q10.
Selvbruner: Loreal Sublime Bronze.
Skrubb: Loreal Exfotonic.
Shampoo: Nicky Clarke Thickening Shampoo.
Balsam: Nicky Clarke Thickening Conditioner.
Stylingprodukt: Toni&Guy beskyttelsesspray, Define Thickening Foam og Elnett spray, er ikke så ofte jeg bruker det da.
Håndkrem: Neutrogena Norwegian Formula.
Negllakk: Litt forskjellig.
Allround-produkt: Må være Vaseline det.
Parfyme: Angel fra Thierry Mugler.

Ingen kommentarer: