tirsdag 13. mars 2007

Jeg har blitt tikket!

Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.
Jeg har altså blitt tikket av Julie. Her er seks rare ting om meg:
1. Jeg og ei venninne har laget illustrerende tegninger til alle linjene av sangen "Kursiv".
2. Jeg pleier å lukte på folk som går forbi meg, spesielt gutter/menn.
3. Jeg har i det siste lagt merke til at jeg har fått en rykning i nesa som kommer når jeg har på meg briller og som jeg må slutte med før andre begynner å legge merke til den.
4. Jeg er redd for klovner etter en traumatisk tur på sirkus når jeg var liten.
5. Jeg var også lenge redd for brannalarmer etter en annen hendelse og turde ikke gå under dem. Jeg var altså et skremt lite barn.
6. Jeg ser folk og snakker med de i søvne. Det var ekstra ille de dagene jeg hadde jobbet sent på Ultra, det kom kunder og la varer på samlebåndet/dyna mi hele natta. Litt slitsomt.
Er litt usikker på hvem jeg skal tikke da, siden det ikke er så mange av mine venner som har blogg. Jeg kan tikke på spacet til Hanne, Gina og Malin da så får jeg håpe de sprer det videre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello vennen:)

Jeg lover å komme innom her litt oftere! Er treg som alltid jeg vettu. Men jeg lover at jeg skal bli flinkere:)
Jeg gleder meg VELDIG til du kommer hjem! Savner deg vettu. Påska kommer til å gå fort, men sånn er det når man får godt selskap:) Dumt at du skal bort til lørdagen, men vi skal nok få til no drikking uansett skal du se:) Her stråler sola:) Blir så glad av sola:) Ser jeg deg til helga da vennen:) Har vel ikke glemt at det ligger en gave her og venter? Glad i deg schnuppa! Klem Anni:)