torsdag 15. mars 2007

Dagens kjøp

Idag var jeg en tur innom byen etter skolen. Skulle egentlig til frisøren, men rakk å presse inn litt handling først. Planen var å kjøpe solbriller og øyekrem, men planen gikk overraskende nok feil. Det er visst store og runde briller som er "in" i år, og desverre kler jeg bare firkantede briller. Klarte likevel å finne meg noen som var ok, kjøpte de like så godt i både svart og i brunt. Det var på H&M , så jeg blakka meg ikke helt. Fant også en veske der. Det var ikke totalt løftebrudd, for jeg har faktisk trengt en ny veske lenge nå. På bildet ser den veldig skinnende ut, men er ikke det i virkeligheten. Turen gikk videre til Body Shop , hvor jeg kjøpte øyekrem. Klarte også å raske med meg øyenskygge, men til mitt forsvar må jeg si at jeg har hatt lyst på den en stund da. Jeg har også et kort der som gjør at jeg få 10% avslag hver gang jeg handler, og i tillegg får jeg 100 kr i avslag den måneden jeg har bursdag, så jeg må jo si at jeg ikke kunne kjøpt det på en mer passende tid. Frisørtimen gikk bra. Jeg må alltid vaske håret og ordne det selv før jeg kan venne meg til en ny frisyre, men jeg er fornøyd.






Ingen kommentarer: