søndag 11. mars 2007

Guerlain Météorites

Dette pudderet har jeg minner om fra jeg var liten. Tror det sto på badet til ei venninne av meg, tilhørte da sikkert mora hennes. Siden den gang har jeg hatt lyst på det. Det er jo så fint, ser ut som godteri. Skikkelig luksus hvertfall. Nå bruker jeg jo egentlig ikke pudder da, bare til spesielle anledninger. Likevel klarte jeg ikke holde meg lenger, var inne i et parfymeri for å se etter noe annet og endte opp med å kjøpe det. Angrer absolutt ikke. Noen ganger tar jeg boksen ut av esken, åpner den og bare ser og lukter på kulene. Litt rart kanskje, men jeg blir veldig glad av det da. Og når jeg en sjelden gang har det på meg, blir jeg enda mer fornøyd. Får kjempefin "lysende" porselenshud. Jeg har den som heter Pink Fresh da, men jeg har lyst på alle.









Ingen kommentarer: