mandag 12. mars 2007

Dårlig konsentrasjon

Nå skal jeg egentlig sitte og skrive oppgave i Hist 1200 om den økonomiske situasjonen i verden i mellomkrigstiden. I stedet finner jeg ut at det er så mye annet det går an å gjøre. For hver setning jeg skriver i oppgava, kommer jeg på en blogg jeg vil lese, eller noe annet jeg må sjekke. Da snakker jeg ikke om historiesider altså. Er veldig ukonsentrert for tiden. Oppgava skal leveres fredag, men det betyr i praksis torsdag for meg siden jeg ikke skal på Dragvoll på fredag. Har skrevet tre sider, men det har tatt mye lenger tid enn det burde og jeg er ikke helt sikker på hva det står der heller. Jeg trenger en teknikk tror jeg, kanskje en slags meditasjon, for å klare å konsentrere meg om det jeg skal gjøre. Hmm... enda en ting jeg må lete etter på internett det da. Blir nok ikke mer skriving på meg idag.

1 kommentar:

Julie sa...

Tikken! (se bloggen min http://julie-bloggen.blogspot.com/)