lørdag 24. mars 2007

En liten vårrydding

Inspirert av det fine været har jeg ryddet litt i klesskapet mitt idag. Det har blitt så ryddig som det kan få blitt der. Er ille å si det , men bruker kanskje under en tredel av klærna. Vil ikke kvitte meg med de heller, er redd jeg kommer til å angre. Skal bli flinkere til å bruke alle klærna mine. Slik ser skapet mitt ut nå:


Den øverste hylla med gensere og cardingans.


Hylle nummer 2, med tynnere gensere,boleroer og to kjoler.


Topper og t-skjorter i hylle nummer 3. Ikke så lett å brette alltid.


Lett blanding i nederste hylle, bukser, shortser, skjørt og kjoler.


Skjorter, bukser, kjoler, shorts og nattkjole henger i skapet.



Noen av mine kjære pensko som jeg aldri får brukt siden det alltid er snø, sludd eller regn her, eller så orker jeg ikke gå opp bakken i høye hæler.









Ingen kommentarer: