søndag 4. mars 2007

Fint vær

Nå har jeg akkurat vært ute og gått tur og det er så deilig vær ute. Sola skinner, det er blå himmel og snøen smelter, får skikkelig vårstemning. Håper det holder seg sånn en stund, blir så glad av fint vær. Jeg vil ikke ha mer snø eller minusgrader. Et minus med at snøen smelter er all hundebæsjen som kommer frem. Jeg har ikke tall på hvor mange hauger jeg så langs veien, men jeg tror ikke jeg overdriver alt for mye når jeg sier jeg gikk forbi en sånn ca hver tredje meter. Det er ikke så tungvint å ta med seg en pose å ta det opp med. For en liten stund siden var Christer og jeg oppe ved butikken da vi så en mann med hund som gikk forbi og diskret slapp den fulle posen rett ned på bakken på parkeringsplassen. Utrolig frekt. Jeg angrer enda på at jeg ikke tok den opp, gikk etter han og sa han at han mista noe. Folk får rydde opp etter seg.

Ingen kommentarer: