tirsdag 26. februar 2008

Dagen etter dagen derpå

Jeg la meg litt over 6 på morgenen i går. Satt klokka på 12, men våkna faktisk halv 11. Var egentlig ikke noe trøtt i går heller, men sovna veldig fort da jeg la meg på kvelden.

Ja, da er det et år til neste gang. Må si at det ikke var så veldig spennende utdeling i år. Visste nesten på forhånd hvem som skulle vinne og var ikke så veldig engasjert heller, sikkert på grunn av at jeg ikke hadde sett alle filmene. Morsomt at ingen av de 4 skuespillerne som vant priser var amerikanske da. Når det gjelder kjolene, var ikke de så veldig spennende heller. Det var veldig mye rødt og ikke så mye spesielt som skilte seg ut. Jeg har plukket ut noen, uten så mye annen begrunnelse enn at jeg syns de var fine:


Katherine Heigl i rødt som så mange andre, men absolutt den fineste. Bilde fra en litt annen vinkel enn det nedenfor.

Prisvinner Marion Cotillard. Denne kjolen skilte seg ut, ikke kjedelig. Kjempefint hår. Litt gammeldags glamour.



Keisha Whitaker med Forest som vant oscar i fjor.


Kelly Preston klarte å skille seg ut med denne knallgule kjolen. Selve kjolen hadde kanskje vært litt kjedelig i svart eller hvitt, men fargen gjør den veldig bra.



En ganske så gravid Cate Blanchett. Liker veldig godt kjolen, ganske spesiell, fin farge. Litt usikker på smykket.



Amy Adams har veldig fin farge på kjolen, men jeg liker absolutt ikke toppen på den.

Jeg har lest mye skryt av kjolene til Cameron Diaz og Jessica Alba, men kan ikke helt forstå det. Cameron sin kjole var veldig kjedelig. Jessica Alba hadde fin farge på kjolen, men syns det er mye finere med mer form på toppen. Diablo Cody som jeg har bilde av under klarte også å skille seg ut, kul stil. Ellers syns jeg Anne Hathaway, Olivia Thirlby og Helen Mirren også var veldig fine. Heidi Klum sin kjole var rett og slett alt for mye.

Ingen kommentarer: