søndag 10. februar 2008

Ryddetid

Som sagt kjøpte vi nye dvd-hyller tidligere i år. Jeg satt de opp nesten med en gang, syns det er så morsomt å sette sammen ikeamøbler. Lørdagskvelden etter brukte vi til sortering. Alle filmene ble lagt utover gulvet. Jeg har skrevet ned alle filmene i Excel, sortert etter regissør, glad i lister som jeg er. Det gjorde sorteringen litt lettere. Ellers er de sortert etter sjanger/emne/årstall og farge. Vi fylte opp 4 hyller, så nå er det bare til å handle dvder så vi kan fylle opp den siste. Bilder fra prosessen:





Halvveis i sorteringen på gulvet. Ble veldig vanskelig å gå rundt etterhvert. Christer trengt opp i et hjørne til venstre i bildet.


Ferdig sortert. I den lave hylla til venstre står seriene våre. Veldig deilig at det er ryddig og ordnet. Før visste jeg akkurat hvor hver enkelt dvd lå da, det vet jeg ikke nå, men lærer meg det nok snart.

Ingen kommentarer: