onsdag 4. mars 2009

Mammutsalg

Jeg trodde jeg ikke kom til å handle noe på mammutsalget, for jeg hadde ingen planer om å dra innom byen. Når jeg er ferdig med forelesninger vil jeg som oftest hjem, og ikke fly rundt i butikker. Det viste seg at det var Mammutsalg på SIT Tapir også, bokhandelen på skolen, så da måtte jeg ta meg en titt. Endte opp med seks bøker for til sammen 567 kr. Ikke et dårlig kupp.
Dette kjøpte jeg:

Malone dør - Samuel Beckett

Molloy - Samuel Beckett



Den unevnelige - Samuel Beckett


A streetcar nemed desire and other plays - Tennessee Williams


Til siste slutt - Traudl Junge

The cambridge guide to literature in English - Dominic Head (ed.)

Jeg er veldig fornøyd med kjøpet, selv om jeg gjerne skulle hatt Beckettbøkene på engelsk i stedet.

Ingen kommentarer: