onsdag 25. mars 2009

Bursdag

På mandag hadde jeg bursdag. I fjor var jeg hjemme på påskeferie på bursdagen min, men året før var jeg her i Trondheim. Da fikk jeg overraskende blomster på døra fra familien. I år ringte mamma i 9tiden på morgenen og sa at jeg ikke måtte vente på blomster og bli skuffet. Blomstene måtte ha blitt bestilt på lørdag hvis de skulle leveres mandag morgen. Jeg sa at jeg ikke hadde tenkt på det og at det ikke gjorde noe, men egentlig ble jeg litt skuffet. Jeg hadde jo tenkt på det, ville gjerne ha litt oppmerksomhet på dagen min. Da måtte jeg muntre meg selv opp, så etter jeg hadde trena, kjøpte jeg en bukett hvite tulipaner til meg selv. Senere på dagen sto jeg på badet med håndkle rundt kroppen og håret da det ringte på døra. Der sto det en mann med blomster til meg, røde og hvite tulipaner fra mamma, pappa og Malin. Da ble jeg veldig glad. Jeg måtte kjøpe en tulipanvase til, men det gjør ikke noe. Fikk melding av mamma senere, sto at ho hadde ombestemt seg for det hørtes ut som om jeg savna dem:)






Ingen kommentarer: